IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Jannys stelt zich voor

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Jannys Huntinghawk
Jannys Huntinghawk
 
 



PROFIELAantal berichten : 42
RPG SHEET
Personage
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 954
Ras:: Elf

Jannys stelt zich voor Empty
BerichtOnderwerp: Jannys stelt zich voor Jannys stelt zich voor Emptyma feb 23, 2015 11:49 pm

Hey, ik ben dan niet nieuw op dit forum en heb vorige versies meegemaakt, maar het leek me leuk me toch nog even voor te stellen. Op deze manier hebben nieuwelingen een voorbeeld over hoe je een voorsteltopic kunt maken, al mogen ze natuurlijk nog steeds hun eigen ding doen.

Mijn echte naam is Jolien en ik ben geboren op 30 november 1990. Ik werk deeltijds in een woon en zorgcentrum in Wevelgem en woon nog steeds thuis.
Mijn grootste passie is dansen en muziek, maar daarnaast doe ik ook aan paardrijden, films/series kijken, rondhangen op internet, maar vooral mijn fantasie gebruiken.
Ik woon in West-Vlaanderen en heb thuis twee schatten van konijnen om voor te zorgen.
Mijn favoriete personages uit The Hobbit: Tauriel, Bard, Galadriel, Elrond en Gandalf.
Mijn favoriete personages uit LOTR: Legolas, Gimli, Aragorn, Gandalf, Galadriel, Arwen en Elrond.
Naast The Hobbit/LOTR hou ik nog van heel wat andere soorten films zoals: POTC, Harry Potter, Hunger Games, The Proposal, Frozen, Aladdin, Resident Evil, Underworld, RIO, Soul Surfer, Lion King, Anna and The King, Fast and Furious, Night at the museum...
Dit zijn trouwens enkele van mijn favoriete acteurs/actrices: Lisa McCune, Johnny Depp, Sandra Bullock, Nicole Kidman, Ewan McGregor, Angela Schijf, Jennifer Lawrence, Jacky Chan, Maggie Smith, Ben Stiller...
Verder hou ik van alle soorten muziek, maar ik luister het vaakst naar metal, folk en dance.

Nog vragen? Stel ze gerust!
Terug naar boven Ga naar beneden

Jannys stelt zich voor

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Jannys Huntinghawk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Hobbit RPG :: "Not all that glitter is gold!" :: Voorstellen-