IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

These are the things we lost in fire

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Kili
Kili
 
 



PROFIELAantal berichten : 17
RPG SHEET
Personage
Geslacht:
Leeftijd:
Ras::

These are the things we lost in fire Empty
BerichtOnderwerp: These are the things we lost in fire These are the things we lost in fire Emptyma feb 02, 2015 1:47 pm

Third Age
& Gandalf
These are the things we lost in fire

Meteen toen hij Laketown binnen kwam, had de jonge dwerg daar spijt van. Hij spoorde zijn berggeit aan en het beestje liep rustig verder. Ja, een berggeit. Berggeiten zijn cool. Kili keek om zich heen en stuurde het witte dier tussen de verbrande huizen door. Het sprong over het water, van het ene platform naar het andere. Het had er totaal geen moeite mee. Natuurlijk niet. Daarvoor was het een berggeit. Kili hield het beestje in, wat stopte, en sprong van zijn rug af. Toen hij de grond raakte voelde hij een pijnscheut door zijn been gaan. Hij beet zijn kaken op elkaar en vloekte binnensmonds. Thorin - en Fili - hadden er eerst op tegen gezien dat hij uberhaupt the lonely mountain uit zou gaan, door zijn verwonding. Maar Kili had er op gestaan. Hij wilde kijken hoe Laketown er aan toe was. Misschien konden ze helpen met het opbouwen van de stad. Hij wist dat Bard daar ook al mee bezig was, of in elk geval al plannen voor had. De mensen uit Laketown waren nu in Dale, maar dat was niet hún stad. Dus voelden ze zich er niet in thuis. Iets wat Kili goed begreep... Hij liep verder door het dorp, toen hij een lange, grijs bebaarde man met een puntmuts zag lopen. Een brede grijns kwam op zijn gezicht te staan, en hij hinkte zo snel mogelijk naar Gandalf toe. "Een goedemiddag!" zei hij vrolijk.

Made by Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
Gandalf the Grey
Gandalf the Grey
 
 



PROFIELAantal berichten : 4
RPG SHEET

These are the things we lost in fire Empty
BerichtOnderwerp: Re: These are the things we lost in fire These are the things we lost in fire Emptywo feb 04, 2015 12:45 pm




"You shall not pass!"

Gandalf had grote zorgen. Het bestuur van de stad wou niet luisteren naar zijn waarschuwingen over de hele meute orks die op weg was om iedereen een kopje kleiner te maken. Hij hoorde zijn naam roepen en herkende de stem. "Meester dwerg! Daar ben je dan toch. Ik ben even weg en jullie maken er een zootje van! Heel het dorp is in rep en roer. De elfen staan klaar om jullie te vermoorden. Waar is Thorin?" Hij had zo snel gesproken dat hij nu pas zag dat Kili gewond was. "Wat is er gebeurd? Zijn de andere in orde? Wat is er gebeurd met mijn inbreker?" Nu hij de wond zag die Kili had, vreesde hij voor de levens van de andere dwergen. "Waar zijn de anderen?" Vroeg hij op dringende toon. "Er dreigt groot onheil! Ik moet ze zien, anders zal deze dag rood kleuren! Breng me bij hen, snel! 

Age: Third ||Tag: @Kili|| Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Kili
Kili
 
 



PROFIELAantal berichten : 17
RPG SHEET
Personage
Geslacht:
Leeftijd:
Ras::

These are the things we lost in fire Empty
BerichtOnderwerp: Re: These are the things we lost in fire These are the things we lost in fire Emptywo feb 04, 2015 7:18 pm

Third Age
& Gandalf
These are the things we lost in fire

De tovenaar leek compleet gestresst te zijn. "Meester dwerg! Daar ben je dan toch. Ik ben even weg en jullie maken er een zootje van! Heel het dorp is in rep en roer. De elfen staan klaar om jullie te vermoorden. Waar is Thorin?" Kili trok zijn wenkbrauw op. "Elfen?" een bulderende lach schoot uit zijn keel. Tot hij aan Thorin dacht. "Thorin is... In de berg." Kili beet op zijn lip. "Maar hij zal je niet helpen. Thorin... Hij lijkt wel geobsedeerd, Gandalf. Door het goud." De tovenaar zag nu pas Kili's wond. "Wat is er gebeurd? Zijn de andere in orde? Wat is er gebeurd met mijn inbreker?" vroeg Gandalf. Kili zuchtte. "Giftige pijl door de Orks. Tauriel heeft het geheeld. Ja, de anderen zijn oké. Bilbo is, net als alle anderen, in de berg. Ze zullen wel aan het eten -" Hij werd onderbroken door Gandalf. "Waar zijn de anderen?" Kili zuchtte, floot op zijn vingers, waardoor de geit naar hem toe kwam. Hij stapte op en keek naar Gandalf. "Gaat sneller dan lopen. Ben je te paard? Ah, oke. Kom." Natuurlijk was Gandalf te paard. Kili spoorde het geitje aan, die meteen begon te rennen, en stuurde het beestje terug naar de berg. Daar stapte hij af en nam Gandalf mee de berg in. Zoekend keek hij om zich heen, tot hij zijn broer zag staan. De blonde dwerg draaide zich om en keek verbaast naar Gandalf. "Waar is Thorin?" Fíli trok zijn wenkbrauw op. "Waar denk je." Bij het goud. Natuurlijk bij het goud. Kili zuchtte en keek Gandalf aan. 

Made by Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
Gandalf the Grey
Gandalf the Grey
 
 



PROFIELAantal berichten : 4
RPG SHEET

These are the things we lost in fire Empty
BerichtOnderwerp: Re: These are the things we lost in fire These are the things we lost in fire Emptydo feb 05, 2015 11:20 am




"You shall not pass!"

Duisternis begon te vallen en gaf de berg iets bovennatuurlijks, iets kwaadaardigs, maar alleen Gandalf besefte ten volle welk drama hen allemaal boven het hoofd hing, en de schade ervan hing af van de dwerg die zich nu koppig ophield in zijn fort van steen en rots. "Ik moet deze waanzin een halt toe roepen!" zei hij en hij beende ziedend de berg in. Er was een groten, ijzeren poort opgetrokken en met zijn staf bonkte hij er zo hard op dat hij wist dat de trillingen door heel de berg te horen waren. "Thorin, open de poort, of ik zal je poort dwars door de berg heen blazen!" zei hij met zijn magisch versterkte stem. Driemaal klopte hij en toen zette hij zich neer op een steen. Hij moest Thorin even tijd geven bij zinnen te komen. Hij draaide zich naar Kili en zag de blik in zijn ogen. 'Er is iets met je aan de hand maar ik kan mijn vinger er niet op leggen. Is er iets dat je me wilt vertellen, meester dwerg?" vroeg hij zacht, terwijl hij zijn staf even aan de kant legde. 

Age: Third ||Tag: @Kili|| Note: -  

Terug naar boven Ga naar beneden
Kili
Kili
 
 



PROFIELAantal berichten : 17
RPG SHEET
Personage
Geslacht:
Leeftijd:
Ras::

These are the things we lost in fire Empty
BerichtOnderwerp: Re: These are the things we lost in fire These are the things we lost in fire Emptydo maa 12, 2015 1:23 pm

Kili keek zwijgend toe hoe Gandalf probeerde de poort open te breken. Hij wist dat het hem nooit zou lukken. Met of zonder magie, het was onmogelijk. Gandalf bonkte op de poort, die natuurlijk niet open ging, daarna draaide hij zich naar Kili. 'Er is iets met je aan de hand maar ik kan mijn vinger er niet op leggen. Is er iets dat je me wilt vertellen, meester dwerg?" Kili keek hem geschrokken aan, en zuchtte toen. "Gandalf, dit gaat niet werken. Thorin is altijd bij het goud. Hij is opzoek naar de Arkenstone. Volgensmij denkt hij dat een van ons hem heeft gestolen. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Niemand weet dat meer. Thorin is zichzelf niet meer. Hij is 'Oakenshield' niet meer."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
RPG SHEET

These are the things we lost in fire Empty
BerichtOnderwerp: Re: These are the things we lost in fire These are the things we lost in fire Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

These are the things we lost in fire

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Hobbit RPG :: "home is now behind, the world is ahead. :: Rhovanion :: Laketown-