IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel| .

Planning thread: there is love in our hearts

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down
Tauriel

PROFIELAantal berichten : 11
RPG SHEET
Personage
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 600
Ras:: Elf

BerichtOnderwerp: Planning thread: there is love in our hearts di maa 03, 2015 9:59 pm

Het ene idee is misschien wat onnozeler dan het ander, maar misschien dat ik met mijn ideetjes, extra of betere ideeën bij jou kan doen opkomen. We zien wel welke we tot uitvoering brengen en in welke volgorde we het spelen.

Dit is wat ik tot nu toe had van wat er zoal in ons RP kan gebeuren:

• Een trip naar Erebor
  • Kili blijft eventueel in Erebor voor een tijdje en beloofd Tauriel binnenkort terug te komen, dit duurt echter enkele weken en Tauriel kwijnt weg, bang dat Kili haar vergeten is en haar niet meer wil. Ze wordt een gevaar voor zichzelf en anderen, waardoor Bard haar in huis neemt en zijn dochters voor haar zorgen. Tauriel raakt echter ziek en Bain trekt erop uit om Kili terug te halen.
  • Een trouw
  • Zwangerschap
  • De oorlog om de ene ring start en het gezin besluit al of niet mee te vechten?
  • Tauriel is generaal van het koninklijk leger, net zoals ze was in Mirkwood
  • Er komen nieuwe aanvallen van orcs, waarbij Tauriel in grote problemen geraakt (raakt zwaar verwond en een ork is haar aan het wurgen) en gedood dreigt te worden, maar gelukkig is Kili nog net op tijd om haar te redden
  • Tauriel geeft haar onsterfelijkheid op om een normaal leven te kunnen leiden met Kili, hun gezin en vrienden
  • Hun kinderen zien eruit als kleine elfen, maar met de kracht en uithoudingsvermogen van een dwerg. Ze houden van zowel het licht (zoals tauriel) als het leven in donkere grotten (zoals kili). Sommige hebben puntoren, anderen baarden.
  • Het nieuwe lichtfeest is om buiten te slapen onder een heldere sterrenhemel. De sterren geven hun zoete dromen en de volle maan geeft hen nieuwe energie voor een heel jaar; Het helpt hen herinneren dat het sterlicht was dat ervoor zorgde dat een elf en dwerg samen bracht.
  • Tijdens het gevecht om de ene ring geeft ze haar onsterfelijkheid op om haar kinderen te redden. Zijzelf sterft later op de leeftijd van 812 door longkanker of een andere ziekte.

-------------------------------------------
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Yern

PROFIELAantal berichten : 112
RPG SHEET
Personage
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: Around since the first Age of Middle-Earth
Ras:: Half-elf

BerichtOnderwerp: Re: Planning thread: there is love in our hearts do maa 05, 2015 7:15 pm

Ik wil best met Tauriel RPG'en - met zowel Yern als Gandalf, maar dit zijn meer ideeën die je even aan @Kili moet voorleggen. Very Happy
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://thehobbitrpg.actieforum.com
Kili

PROFIELAantal berichten : 17
RPG SHEET
Personage
Geslacht:
Leeftijd:
Ras::

BerichtOnderwerp: Re: Planning thread: there is love in our hearts do maa 05, 2015 7:34 pm

Sorry dat ik dit nu pas zie!
Ik ben zelf nogal druk op het moment, dus ik zal niet heel actief zijn...
Ik vind dat idee met de Orcs wel leuk.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Sunset

PROFIELAantal berichten : 33
RPG SHEET
Personage
Leeftijd: 17
Ras:: Man

BerichtOnderwerp: Re: Planning thread: there is love in our hearts do maa 05, 2015 9:27 pm

En je tweede idee ook wel, miss is die nog wel leuker Smile.
Maar ik ben nog tot en met maandag op stage, dan een project week, dus vanaf dinsdag tot vrijdag ben ik elke dag om 2 uur uit. Dan heb ik tijd.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jannys Huntinghawk

PROFIELAantal berichten : 42
RPG SHEET
Personage
Leeftijd: 954

BerichtOnderwerp: Re: Planning thread: there is love in our hearts do maa 05, 2015 9:45 pm

@Yern, dit is een planning thread voor enkel mijn RP met de naam 'there is love in our hearts'. Wat enkel voor Tauriel en Kili is.
@Julya: We kunnen best alle dingen doen. Bv dat de twee trouwen en tauriel misschien zwanger raakt, nadat Bain terugkeert met Kili.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Tauriel

PROFIELAantal berichten : 11
RPG SHEET
Personage
Leeftijd: 600

BerichtOnderwerp: Re: Planning thread: there is love in our hearts do maa 05, 2015 11:44 pm

Dat met de orcs kunnen we ook nog altijd doen. We moeten er gewoon uit zien te geraken wat we eerst laten gebeuren.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

BerichtOnderwerp: Re: Planning thread: there is love in our hearts

Terug naar boven Go down

Planning thread: there is love in our hearts

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Soortgelijke onderwerpen

-
» Snails Love[Tekeningen van tablet en andere soorten tekeningen]
» {GZ} When we hurt the ones, we love so dear.
» Warriors; Frozen rains of love..
» Letters of Love
» Ontbijten!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Hobbit RPG :: "'m looking for someone to share an advanture with..." :: In character :: Plotting-