IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel| .

We could be immortals || Third Age

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down
Thranduil

PROFIELAantal berichten : 18
RPG SHEET
Personage
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: Unknow
Ras:: Elf

BerichtOnderwerp: We could be immortals || Third Age za jan 31, 2015 12:09 pm

De ochtend was aangebroken in Mirkwood en Thranduil was als gewoonlijk al eerder op dan de eerste vogels die hun lied zongen. Al waren er nog maar weinig vogels over na dat de reusachtige spinnen hun plaats hadden gevonden in Mirkwood. Toch voelde Thranduil niet de drang om daar verandering in te brengen. Gekleed in zijn gewaad en zijn kroon van takken op zijn hoofd stapte hij door de poorten van Mirkwood. Zijn bediendes had hij weg gestuurd zodra ze achter hen aan liepen. Hij wou deze ochtend alleen zijn in zijn woud. Thranduil bleef voor korte tijd op het pad totdat hij zeker wist dat hij uit het zicht was van zijn bediendes. Daarna stapte hij af van het pad. Hij sloot zijn ogen en haalde diep adem. Het was een verademing om even Koning af te zijn. Niet dat Thranduil geen Koning wilde zijn.

Thranduil liep geruisloos tussen de bomen door. Maakte met een scherpe steen kleine markeringen in de bomen. Niet dat hij de weg kon kwijt raken in dit woud. Maar ergens leek het hem een veilig idee. Thranduil bleef stil staan toen hij geritsel hoorde aan de andere kant. Zijn wenkbrauwen schoten omhoog, wie was er zo dom om alleen door Mirkwood te lopen deze dagen? Thranduil liep geruisloos naar voren en zag de man die zo dom was omdat te doen.
"U heeft moed een voet te zetten op mijn land." Sprak de koning rustig. Hij hield zijn hoofd een klein beetje schuin en nam de persoon op. "Wat brengt u hier?" Vroeg de man.

& Yern
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Yern

PROFIELAantal berichten : 112
RPG SHEET
Personage
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: Around since the first Age of Middle-Earth
Ras:: Half-elf

BerichtOnderwerp: Re: We could be immortals || Third Age ma feb 02, 2015 1:19 pm

We could be immortals
Hoofdstuk 2

Yern liep zo snel als zijn voeten hem konden dragen. Het leger dat eraan zat te komen was gigantisch, en hij wist zeker dat de rangers van het noorden graag zouden willen weten dat ze zich in hun richting bewogen. De afstand tussen hem en die van het orksleger werd groter, maar toch slaagde een pijl erin om hem slechts op een haar na te missen. Toegegeven, de boogschutters van deze orks wisten wat schieten was. Yern was echter snel. Snel zoals alleen iemand met een elfenouder kan zijn. Snel, maar niet met het uithoudingsvermogen dat deze orks hadden getoond. Waren het wel orks? Orks waren normaal gesproken wezens die het daglicht meden, en behoorlijk dom waren ook. Deze Orks hadden hem net bijna neergeschoten, en renden ook nog eens onder de opkomende zon. Yern vermoedde dat hij ze niet lang voor kon blijven, en een heel leger in zijn eentje aanvallen zou waarschijnlijk fataal voor hem worden. Er was maar één oplossing. De plaats waar geen ork, hoe sterk ook, ooit een voet zou durven zetten. Mirkwood. Yern sloeg schuin naar rechts af en rende diep het bos in. De orkgeluiden mochten dan wel langzaam verdwijnen in de verte, toch kon Yern nog steeds een zacht geluid horen. Ook dit geluid kende hij als geen ander, omdat het van zijn eigen soort was. Zijn soort, die hij haatte, misschien zelfs nog meer dan de orks. Even overwoog hij om toch maar de strijd aan te gaan met de orks, dan uitleg te moeten geven aan een soortgenoot, maar dat was al te laat. Hij werd aangesproken. De woorden "mijn land" waren typische elfentaal. Yern boog. Niet nederig, maar spottend. "Vergeef me, uwe majesteit." zei hij, met een stem die afdroop van sarcasme. "Ik ontmoette een leger orks, en omdat ik geen interesse heb in vrienden, vluchtte ik naar uw bos. Hier ben ik tenminste zeker dat ik geen vrienden zal tegenkomen" Het vervelende aan Yern was dat hij, ongeacht de functie van de gesprekspartner, weinig respect voor hen kon opbrengen, omdat ze zo laf waren zich niet in de oorlog te moeien, en hun eigen vel liever niet riskeerden. Yern walgde van hen. Yern walgde van alles...
Story written by: Yern - Third Age - @Thranduil
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://thehobbitrpg.actieforum.com

We could be immortals || Third Age

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Hobbit RPG :: "home is now behind, the world is ahead. :: Rhovanion :: Mirkwood-